U heeft een aanvraag gedaan voor een omgevingsplan activiteit of u heeft een technische bouwmelding gedaan. Om tijdig een huisnummer te kunnen vaststellen vragen we u extra informatie aan te leveren. Het gaat daarbij om de volgende informatie:
Deze uitvraag doen wij op basis van artikel 7 van de verordening naamgeving en nummering van de gemeente Staphorst.
We hebben minimaal een week nodig om te beoordelen of er huisnummers moeten worden uitgegeven. Wij verzoeken u de informatie daarom zo spoedig mogelijk te leveren, zodat u bij de (ver)bouw werkzaamheden gebruik kunt maken van de juiste nummering.
U ontvangt na verzenden van de aanvraag een ontvangstbevestiging op het door u opgegeven emailadres. We nemen uw aanvraag in behandeling. Binnen één week krijgt u van ons bericht over het concept huisnummerbesluit. Geen bericht ontvangen? Neem dan contact met ons op via BAG@staphorst.nl.
Na het verlenen van de omgevingsvergunning en het verwerken van het huisnummerbesluit wordt het nieuwe huisnummer automatisch doorgegeven aan organisaties zoals de Belastingdienst, leveranciers van nutsvoorzieningen en PostNL. Bij de aanvraag van nutsvoorzieningen, de communicatie met overheidsinstanties en de vindbaarheid van het nieuwe adres is een officieel vastgestelde nummering nodig.