Sluit venster x

Ondanks de maatregelen vanwege het coronavirus proberen wij u zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Alleen op afspraak geopend

Het gemeentehuis is alleen op afspraak geopend. U kunt hiervoor een afspraak maken. Denk er dan aan dat u een mondkapje meeneemt en opdoet tijdens uw bezoek aan het gemeentehuis.

Digitaal waar dat kan

De digitale dienstverlening gaat wel door. Wij adviseren u om zoveel mogelijk zaken digitaal te regelen.

Melding over uw leefomgeving doorgeven

Home > Inwoners > Melding over uw leefomgeving doorgeven

Melding over uw leefomgeving doorgeven

Logo Fixi
  • ligt er een stoeptegel los?
  • is er een putdeksel verdwenen?
  • heeft u een melding over het groenonderhoud in uw straat?
  • is er schade aan een eigendom van de gemeente?
  • zijn er parkeerproblemen, burengerucht of andere vormen van overlast?

Als gemeente werken we met het landelijke meldingensysteem Fixi.

Melding doen via de Fixi website Link naar website

Melding doen via de Fixi app

  • Wanneer u een e-mailadres invult, wordt u op de hoogte gehouden van de status van de melding.
  • Als uw melding onder de verantwoordelijkheid van een andere instantie valt, zullen wij in dit geval de melding (zonder uw persoonsgegevens) aan de verantwoordelijke instelling doorsturen.

Let op! Dit kan niet via Fixi:

Noodgevallen

  • Is er echter sprake van een echt gevaarlijke situatie waarvoor direct actie moet worden ondernomen?
    U kunt 24 uur per dag / 7 dagen per week bellen met de piketdienst: (0522) 46 74 00.

Meer informatie

Tijdens kantooruren zijn we telefonisch bereikbaar via (0522) 467 467, bel ons ook als u meer wilt weten over een melding die u heeft gedaan.

Heeft u een melding gemaakt en wilt u ons laten weten hoe u het klantcontact heeft ervaren? Of heeft u een tip, verbeterpunt of suggestie voor ons meldingensysteem? U kunt dit mailen naar omgevingsloket@staphorst.nl.